Wednesday, September 27, 2006

Eesti toit

Kui inglased räägivad ilmast, siis belglased räägivad toidust ja juttu jätkub kauemaks, sest alati on toit, kas suurepärane, kehva või lihtsalt imelik. Seega olen ma sageli puutunud kokku küsimusega, mis on Eesti rahvustoit?
Eurooplasele arusaadava vastusega olen ma alati jäänud jänni, sest enamus söödavaid toite on lähimal vaatlusel siiski pigem saksa või vene päritolu :). Kama ja kaerakile olemust on aga raske seletada, lisaks ei suuda ma viimast isegi alla saada. Aga täna sattusin toredale lehele, mis reastab tüüpilised eesti toidud. Siiski oli minu õnn üürike, sest õige pea jõudsin ma seaprae, hapukapsa, verivorsti ja kartulisalati juurde, mis kõlavad kahtlaselt preisilikult. Putrusid söövad ka põhjamaalased jne. Isegi kartulit ei söö eestlane väga ammu. Lisaks, millegipärast klassifitseeruvad võõramaist päritolu toitudeks valdavalt ainult venepärased toidud. Et nagu Eesti lõunapiir läheks vähemalt Elbeni välja :D

No comments: