Thursday, May 17, 2007

Kohtasin eile eesti keelt

Nic nõudis, et poest tuleb midagi mittealkohoolset ja mitte mahla tuua. Ice tead näiteks. Ma küll kobisesin, et sama hästi võib ta petrooli ja vett blenderisse panna, aga võtsin palve siiski arvesse.

Lisaks kõntsajoomisevastasusele olen ma ka antikorporatiivne inimene ning sellest tõekspidamisest ma seekord ei taganenud e Liptoni jätsin kindlakäeliselt ostmata. Leidsin hoopis ühe nö no-brand jäätee. Ja selle küljelt ilusa eestikeelse sildi!


Ma ei ole eesti keelt pakenditel veel siin kohanud, soomekeelseid silte küll. Igastahes kunagi pesumasina ostmisel ei osanud müüja mu pärimisele vastata ning siis võttis juhendi välja. Juhuslikult sattusin ma kohe soomekeelsele osale, mis põhjaeestlasele pole probleem. Arvestades müüja ilmet, olin ma kindlasti selle müüja elus esimene kohatud põhjaeestlane. Nii, et Nic seletas rahumeeli stiilis "don't mind, she is from Barcelona" e ma pole hull, aga ma tõesti saan soome keelest aru.

No comments: