Sunday, December 14, 2008

Magusat kah


Hiljuti nami-namis surfates tuli mulle meelde mu korterielu suur unistus - rullbiskviit. Väikeses ahjus ei saanud korraliku suurt biskviiti küpsetada, nüüd normaalmõõdus ahjuga on see mure lahendatud. Tuli rullitegu ette võtta ja ajale kohane jõuluhalg meisteerdada.

Ma ei ole eriline jõuluhalu fänn muidu, täpsemalt ei maitse mulle eriti traditsiooniline võikreem. Tõelist head võikreemi kohtab harva. Kodustes tingimustes saab kasutada hoopis kohupiima-vahukoore kreemi ja paksult aprikoosimoosi. Võikreemi rammususe asendasin see kord "määrde" rikkalikusega. Läheb kõhtu nagu õlitatult.

4 comments:

Mrs said...

Kohupiim tähendab mida? Päris Eestist toodud kohupiima? Või midagi siit ostetut...

Lilly Munster said...

Täpsemalt oli tegemist ikka kohupiimapastaga. Ma kardan, et tükiline kohupiim kreemis pole väga esteetiline. Eestist ma toitu ei impordi juba ammu, siiski saab meil majas vahel "päris" kohupiima vaarika toormoosiga ;)

Mrs said...

Aga avalda siis saladus, mis nime all seda poes müüakse?
Platte kaas pole ju päris sama või siiski?

Lilly Munster said...

Platte kaas/kwark (sageli veel lihtsalt verse kaas) on täitsa kohupiimapasta :)