Tuesday, December 02, 2008

Ummikud

Kui islandi keeles on hunnikus sõnu erinevate lumede kohta, siis belglased suudavad väga mitmekesiselt kirjeldada liilusummikuid. Alates aeglasemast liiklusest kuni tõsiselt takistatud liikluseni. Mu lemmiksõna on akordionummik.

Lemmiksõna ei tähenda, et ummikud mu lemmikud oleksid. Aga täna hommikul oli mul küll hea meel, et ma lubatud 70 asemel 30 km/h venisin. Nimelt kumm läks katki, kõigi lastega pardal. Õnneks koduläheduses e peale paari jalgratturi pahandamist, sest kuskil (pooleldi jalgrattateel) oli vaja hetkeks kinni pidada ja olukorda uurida, keerasime otsa ümber ja läksime koju teise auto järele. Meil neid varnast võtta :)

Ja kuna ma see nädal olen üksikema, siis tuleb mul õhtul käed õliseks teha. Tegelikult on mul kaks paari kummikindaid kastis seismas. Huvitav ainult, kas kokakoola aitab tõesti tihkelt kinni mutreid lahti leotada, st kas on mõtet üksnes selle solgi pärast poodi minna. Oma tehnilises kompententsis ma ei kahtle (loe: ma kirjaoskajana loen manuaale), aga toorest jõudu napib.

1 comment:

krista said...

ma olen ise kunagi ratast vahetanud...ksujuures bensiini jaamas, kus lähedal seisvad taksojuhid oma soojalt kohalt ainult mängu jälgisid ja üks möödaminev kodutu paar kasulikku õpetussõna andis....kusjuures ma jõudsin selle aja jooksul oma mehele vist 5 korda helostada ja talle "rääkida", mis ma meestest arvan...aga pärast oli uhke tunne :)

aga toorest jõu jaoks tuli mutrivõti mutrile asetada ja siis ise kahe jalaga otsas turnida :))