Sunday, August 03, 2008

Fotojaht: kivi


Peale aktiivset puhkust ja vanaema-isa külaskäiku on jälle aega ka blokk lahti lüüa. Neljapäeval sai käidud Amsterdamis. Enamus inimesi ütleb nüüd kohe punased laternad ja kohvipoed. Punased laternad olen ma kunagi varem juba üle vaadanud. Ei midagi erakordset, sama hästi võib Antwerpenis ühe tänava mitu korda läbi käia. Kohvipoodidega on see naljakas juhtum, et mu kanepisuitsetamise periood lõppes umbes sel ajal, kui ma Belgiasse kolisin. Ja saatuse irooniana käisin ma oma Belgiaelu alguses päris sageli veel Hollandis.

Aga seekord jäid laternad vaaatamata ja kohvi joomata, isegi Rijksmuseumi minemata. Amsterdamis on ka juhtumisi väike loomaaed. Seal me ringi töllerdasime. Ja proovisime riideid märjaks saada :) Riided jäid kuivaks, ainult varbad said märjaks. Tegelikult, täie raha eest käies soovitaksin ma iga kell Rijksmuseumi. Või loomaaeduritele Rotterdami Blijdorpi.

1 comment:

kukupai said...

Täitsa vahva võis olla nende kivide peal ukerdada.
Ja regamine on minu juures siis ning järgmiste jahtide teemad ka.