Sunday, August 24, 2008

Fotojaht: meri


Ma ei mäletagi, millal ma viimati Belgia rannikule sattusin, vist eelmine aasta vanemate külaskäigu ajal. Mere nägemiseks eelistan ma tegelikult Hollandi Zeelandi. Kuigi peaks minema pilti tegema Belgia rannikust küll. Nii hoiatavaks eeskujuks, sest see kilomeetrite kaupa "lasnamäge" täisehitatud rand on kole. Ainult võimalus "neljarattalisega" pikki sõite teha leevendab vähe koledust.

Pilt on aga hoopis unistuste maalt. Ma olen alati unistanud oma laevast-jahist. Seilaks vahel suviti Eestisse. Kuigi nauditavuse poolest peaksin ma jahi unustama ning pigem mootoriga jõealuse poole vaatama. Esiteks on tormiga jahiohjamine suur rabamine, teiseks jään ma merehaigeks. Seilamise praktilise poolega olen ma natuke kokku puutunud :) Vaikselt sossutades läbi Prantsusmaa veinipiirkondade sõitmine on mulle rohkem kontimööda.

2 comments:

kukupai said...

Ilus oleks küll - tüüne õhtu, jaht liugleb tasa-tasa päikeseloojangu poole...

Ti:a said...

mõned asjad on kohe omavahel nii seotud, et näed seda nähtamatut kaaslast.
vaatad laeva, näed ka vett, vaatad kummikut, näed ka vihma...

merine pilt missugune :)