Monday, October 20, 2008

Rohelohv ja valgelohv


Kunagi oli ühes noorte inimeste :) ühenduses kombeks iga esimese teo puhul kast õlut välja teha. Selle loogika järgi peaks ma täna ka ühe kasti tooma.

Nimelt kokanduslike katsetuste vallas puutusin ma esimest korda kokku groenloofiga. Belgia rahvustoitu witloofi e maakeeli salatsigurit olen ma muidugi söönud igas variatsioonis, nii toorelt kui kuumutatult, aga rohelisest kaksikvennast polnud ma midagi kuulnud. Groenloof näeb märksa enam salati moodi välja, kui keldrikakand witloof. Mahedama maitsega on ka. Groenloof peekoni ja krõbeda juustukattega passis kartulipudru ning sortsu auhinnaks saadud Lõuna-Aafrika chardonnayga pühapäeva õhtuks hästi.

3 comments:

Mrs said...

Retsepti, paluks :) Näeb väga isuäratav välja.

Lilly Munster said...

www.dewassendemaan.be ja sealt groentewijzer, groenloofi alt peaks leidma retseptumi. Ma panin ainult topeltkoguse peekonit, sest muud lihaollust kõrvale ei teinud. Ei ole siin midagi raskel ajal priisata ja liudu lauale laduda ;)

Mrs said...

Aitäh! Täitsa hea veebikas.
Ja groentenabo tundub palju parem, kui see, mida me saame :(