Friday, July 13, 2007

Seitse fakti

Vahel võib ju vähe ketistuda ka. Anneli saatis mulle ja mina vastan:
1. (laen) Joon ainult espressomassinaga tehtud kohvi, täpsemalt (soja)piima törtsu kohviga tass paar hommikul. Muidu olen kohvipõlgur.
2. Võitsin veel paar aastat tagasi spagaadiga kihlvedusid. Kui sa järgi teed, siis...
3. Vaatamata sellele, et igal jaanuari 3. nädalavahetusel üteln ma vähemalt mõttes "üks kõikide, kõik ühe eest", ei meeldi mulle eliitkoolide mõiste ja selle kultiveerimine.
4. Ma olen gadgetmaniakk - mulle meeldivad igasugused vidinad ja massinad nagu PSPd, arvutid, iPodid, leivamasinad. Uskumatu, aga nad kõik on kasutuses.
5. Mu virtuaalalias on pärit The Munsters seriaalist, mis tuli kunagi Soome MTV Jyrki nimelise noorteprogrammi lõpus ja mille tõttu ma inglise keelde järjekindlalt hilinesin.
6. Mu "viimane" vanaema suri kaks päeva enne mu pulmi (registreerimist).
7. Mul pole suurt usku dieetidesse, eelistan pigem tervistavat mõtlemist. Siiski pole ma veel tervislikust toidust nagu juurikad ning täisterakuklid loobunud.

Ma kardan, et kõik on juba selle keti saanud. Aga kes ei ole, vastaku!

No comments: