Wednesday, November 26, 2008

Olemise talumatu roppus

Ma olen üldiselt suhteliselt kaubamärgitundetu tüüp. Mis seletab ka asjaolu, miks ma pole poole aasta jooksul märganud me kraanikausi marki-märki. Täna hommikul siis nägin - kraani juures ilutseb DURAVIT. U hääldub nii hollandi kui prantsuse keeles ü-na, kuigi ma pole sugugi kindel, kas tegemist tootja peakorterimaa keelega. Kraanikauss Türa&Vitt. Ehh, proovi veel ontlik olla, kui rõvedused uksest-aknast sisse pressivad.

Tegelikult täitsa talutav roppus e kraanikausid jäävad paika, aga kirjanduslik efekt maksab ka midagi.

4 comments:

lagrits said...

Kõlab umbes sama ropult nagu elaksite
Rootsis.
Kui me ükskord öösel Soomes ööbimispaika otsisime, näitasid viidad meid lahkesti kohtadesse nimega Pasala, Kaakkuri ja Pihkuri. Neist ühte sõitsime isegi sisse, aga esimese motelli uksel oli suur, klanitud mehenäoga plakat, mees osutus lauljaks nimega Pede.
Me ei jäänud sinna ööbima :D

Mrs said...

No aga mida annabki oodata riigist, kus Will Tura (loe: türa) popstaar on.
Ja kiirteel näeb silte, mis sind lahkelt Pede-sse juhatavad...
Rääkimata sellest, et koristaja [putsfrau] on :/

mermaid said...

irww.. iswer, kui hea :D
Ja lagrits.. see pihkuri on ka lahe.

Meil vist polegi midagi eriti vastu panna.. kui, siis linn nimega Hull.

Eestinaine said...

Šoti põhjasaarel Orkney'l on küla nimega Twat, see on siiani rõvedaim kohanimi, mida siinkandis olen kohanud.