Tuesday, April 03, 2007

Kõht kasvab

Peab tõdema, et esmaspäeval alanud kodune elu on märksa väsitavam kui töine. Koristamine kipub juba konti murdma ja Uku ratta järgi lidumine võtab võhmale.

Murelaps vererõhk küll püsib õnneks normis, aga Catherine eile suurt lootust lähima nädala jooksul uuele ilmakodanikule ei andnud. Kuigi Ukuga ütles günekoloog ka, et kohtume järgmine nädal, aga kohtusime hoopis järgmine päev. Pigem oma hing sosistab tüdrukutirtsule, et oleks aeg vaikselt sündimisele mõtlema hakata. Mingeid märke tähtsa sündmuse saabumisest pole, kuigi eelmine kord sündis väike väänik "lambist". Viimane aeg veel kihlvedusid sõlmida - kas tuleb lihavõttelaps või mitte?

2 comments:

Mari said...

Oh, oletegi nii lähedal juba sellele tähtsale päevale.
Hoian pöialt, et kõik lihtsalt läheks.
Natuke olen kade ka, sest mina mõlgutasin ainult sügaval sisimas kodusünnituse mõtteid ja isegi ei öelnud seda kõva häälega välja, rääkimata teostusest. Seda suurema põnevusega ootan teie lugu. Tegelikult ma ennast lohutan sellega, et minu vales asendis lapsi polekski ilmselt kodus rahulikult lõpuni sündida lastud.

Igatahes edu sulle! Me läheme ilmselt lihavõtete ajal Normandiasse, eks siis tagasi tulles on põnev arvuti juurde tulla, et kas juba...

Eppppp said...

Ma tulin ka piiluma, et kas juba...
;)