Saturday, April 07, 2007

Rasedad lihavõtted

Esiteks günekoloog pani jälle mööda oma 6. aprilliga. Tegelikult ei uskunud ma seda kunagi. Jo-Catherini 9. aprillini on veel paar päeva aega. Aga mu sisetunne ütleb, et ma saan teisipäeval veel Catheriniga kohata. Kuigi vahel tundub, et seekord nagu mingid libavalude moodi asjad mul on, ristluudesse lööb kerge pinge sisse. Või on see hoopis mu suur kõht, mis kehva selga painab, sest ussipatja kohendades ebamugavus kaob...

Teisalt ei saanud ma esimest korda Nicilt mingit kommentaari, kui ma kahe suure tulbikimbuga koju vajusin. Tavaliselt olen ma ikka kuulnud, et tulbid on Hollandist vms. Nagu ma ei teaks, aga mulle on tulbid alati väga meeldinud oma minimalistliku "disaini" poolest. Samas ma armastan neid külluslikus koguses vaasi torgata.

No comments: