Sunday, June 01, 2008

Fotojaht: unistamine


Ma olen sündinud väikekodanlane. Mu ema meenutas just hiljuti, et juba väikesest peale unistasin ma kolekangesti oma majast. Me elasime Õismäel, aga kõik suved saatsin vanaema juures Mulgis mööda, siis sellise kontrastse kivi-looduse tausta juures oli see minu arust täiesti mõistlik unistus. Ei ole ma linnainimene, Pariisis kordas proovisin juba järgi. Ikka lapike muru, ürdiaed ja taevas seal kohal. Kaks esmanimetatut ning saun on veel, nagu pildilt näha, realiseerumata unistused. Olemasolev "Väike Munamägi" on aga väikeste marakrattide unistus.

2 comments:

Karuema said...

eks sa pead seda aeda nyyd hoolega pusima, ma olen aru saanud, et belglaste jaoks on see natuke ka uhkeldamise asi, et kellel ilusam või maitsekam aed...

enetimm said...

maja ümber näeb palju ruumi olevat suurte unistuste unistamiseks :) edu sulle kauni aia loomisel!