Wednesday, September 24, 2008

Pirin

Vahelduseks peab virisema ka. Esiteks mul on küsimus, kaua kestab olümpia periood. Kuni järgmise olümpiani? Sport.err.ee saidil oli märge, et olümpia perioodil väljamaal videoklippe ei näe. Mina, blond, arvasin, et olümpia lõpeb lõputseremooniaga. Tänaseni igastahes on olümpiaperiood täies õitses ja ma ei ole ikka veel näinud Kanteri autasustamist näituseks.

Ma võin ainult Eesti rugbit terevisioonis nautida, aga kahjuks on seal illustreerivat pildimaterjali vähevõitu. Ja Eesti rugbi puhul huvitab mind kõige enam nende särk. See on ilus ja Nic soetaks omale juba ammu ühe eksemplari. Normaalinimese suuruses.

Teiseks ei näe ma ETV saadete arhiivist midagi. On nii vajalik internetikiirus, Flash Player ja igasugu scriptid lubatud. Aga bittigi mu'ni ei jõua. Kuigi varem olen ma sealt saateid vaadanud. Terevisiooni ma vaadata ei tahaks, see rugbilõik oli tegelikult nii uimane, et ma pidin lõunapausil võileiva taga magama jääma, aga Aunaste ja Treufeldti saateid vaataks vahel.

2 comments:

Anonymous said...

soeta viasati leping ja vaata ETvd palju kulub

Lilly Munster said...

Hmm, rahast hakkab kahju. Ma vaatan tegelikult nii vähe telekat, et siis on juba mõtekam oodata, kuni need üksikud omasaated, mida ma vaatamisevääriliseks pean, ETVplussi jõuavad ja see mõni kroon maksta.