Monday, September 24, 2007

Karlsson katuselt

Ma ei tea miks, aga millegipärast satun ma Belgias elama õhuspordi lähdale. Minu praeguses kodukohas lennatakse õhupallidega, ma olen parimal päeval lausa 10 palli õhus kokku lugenud.

Nädlalavahetusel käisime oma uues kodus piknikku pidamas, kui järsku kostus taevas kummaline põrin. Sellise põrninaga lendab minu kujutlustes Karlsson katuselt. Kuskilt mälusopist kerkis pinnale eelmine pilt, kus ma sarnast põrninant kuulsin ja mõtet heietasin. Siis oli tegelikult tegemist paraplaaniga. Hakkasin nüüdki hoolikalt taevast seirama ning maja nurga tagant tuli "Karlsson" välja. Paraplaan nautis ka selle aasta kardetavalt viimast mõnusat piknikuilma. Sai teine seebikaga kirbukakana pildile püütud (kohe pildi keskel, ma ausalt ostan omale varsti digipeegli).

3 comments:

Karuema said...

hei, aga kus kandis sa Belgias elad? Mul seal sugulasi ja söpru. Yks just läks eile siit tagasi...Minu söbrad köik Genti ymbruses, ja sugulased Leuvenis...

Lilly Munster said...

Antwerpenis või õigemini Antwerpeni külje all "külas", aga maja tuleb päris Flandriasse, Dendermondesse.

Karuema said...

ok siis natuke eemal :)aga noh kui aprillis jälle sinna öpetama tulen, siis möteln su ja teiste eestlaste peale kah...mu sugulased on huvitavad eestlased, ei räägi yldse eesti keelt, kuigi väga eesti nimedega ja tegelt ka eestlased. vat selline elu ja saatus..