Saturday, December 15, 2007

Kaheksakuune

Kolmapäeval sain ma kaheksakuuseks. Ma oskan juba roomata, ajan peput püsti ning istun. Kui paps mind püsti tõstab, siis seisan hea jupp aega tudisemata oma mängukaare najal. Emps-paps ainult ei taha mind lasta seista.

Viimasel ajal meeldib mulle keelt suust välja ajada. Nagu Einstein sellel kuulsal oma sünnipäeva pildil ;). Ja ma ütlesin ka oma esimesed sõnad - emm ja papa! Nüüd emps muigab. Tahkemat toitu ma suurt ei söö, emps katsetab mu peal baby-led approach to the introduction of solid food meetodit. Minu arust pole ma mingiks muuks meetodiks kunagi võimalust andnud, aga empsile lihtsalt meeldib kõigest uhkelt kõlav teooria teha.

Koogiks oli 100 Kooki raamatust shokolaadikook, veerand kilo shokolaadi ja väike pakk võid, mmmmm...

No comments: