Tuesday, December 11, 2007

Kiire aeglane kuu

Esiteks tuleb paar laulu selgeks õppida Eesti laste jõulupeoks. Lauludega on selline häda, et ma olen täielik muusikavõhik. Seda ilmestab kenasti fakt, et lugedes "Uisutajate" teksti, ütlesin ma kohe Ernst Enno ja väga zen, aga mis viisil peaks laulujoru veeretama, ma ei tea. Kusjuures ma ei ole mingi luulepede. Päkapikulaulu ma ka ei tea. Kuigi suur õnnetus see pole, sest laulan ma enivei suht omal viisil alati.

Seejärel tuleb loota, et mu kaamera siiski selle nädala sees saabub. Siis saab Champagnes pilti teha :) Nimelt ei jõua ma ära oodata, kunas me juba autosse istume ja mullijoogi regiooni vurame. Kere annab juba vähemalt kuu aega märku, et oleks aeg aeg maha võtta. Kus on mu klaasike kihisevat, Empire Falls, kamin ja saun...

2 comments:

Mari said...

Uisutajate laulu jorutame koos seal Ma sain eile just telefonitsi vastava koolituse meheõelt ja ämmalt :)

Päkapikkude laulu peaks põhimõtteliselt Uku koos Mariaga laulma, kuigi ma kahtlen, et Marial seal üldse mõni sõna suust välja tuleb :)

Lilly Munster said...

Meil on repertuaar sama :) Uku muidu koolis veeretab laulujoru koos teistega küll, aga selles, kas ta jõulupeol hulga võõraste lastega koos laulma on nõus, ma väga kindel pole. Järsku mõni ilus plika motiveerib :)