Wednesday, April 02, 2008

Eestiteemaline pirin

Esiteks sain ma järjekordselt kinnitust oma arvamusele, et Kalevi kommid pole just gastronoomiline elamus. Ammugi ei saa ma aru sellest eeslaste Kalevi-patriotismist. Ma leidsin eile me jõulupakkide jäänused ja tarisin tööle kaasa.

Kirsimaitseline komm on lausa jälkus, sordikaaslased maandusid igastahes otsejoonelt prügikasti :( Kusjuures mulle kunagi marmelaadikommid maitsesid. Või polnud siis lihtsalt paremat võtta ning "Kasekese" ja kamashokolaadi kõrval kõlbasid küll? Sest sellest nostalgiahullusest ei saa ma samuti aru. Jubedus jääb jubeduseks ka 20 aastat hiljem. "Kasekesed" on mu sõbrad ning neid ma ei puutu. Ainult "Mesikäppadele" on keegi jõudnud enne mind käpa peale panna :)

Teiseks hakkan ma kõvasti urisema, kui keegi veel "Eesti läheb". Tahaks kohe säärest hammustada. No ei ole nii, Soome saab minna. Sõidetakse ikka Eestisse. Eestil ei ole lühikest sisseütlevat, selles osas oleme kehvemad. Aga alaväärsuskompleksist võiks siiski üle olla.

1 comment:

lagrits said...

Mina olen valmis hammustama, kui öeldakse, et see maksab nii-ja-nii-mitu EEKU või EEKI et ostsin tolle nii-palju EEGU/EEGI eest. Ajab eekima-öökima. Kroon ei ole ju nii raske või ebamugav sõna... Sama asi EURIdega...

Kalevi toodang on tõesti alla käinud :(