Tuesday, November 14, 2006

Pangarööv päise päeva ajal

Juba mõnda ega veereb mu elu suht rutiinset rada mööda tehes väikseid haake kõrvale. Aga kindlasti ei ole ma isegi unes näinud, et tööle minnes võiks midagi ekstreemset ette tulla. Maksimaalselt võib paaril päeval aastas lund sadada ning seetõttu liikluskaos tekkida. Mispeale mõistlikud inimesed nagu mina :) ei asu loodusjõududega võitlusesse, vaid helistavad sekretärile ja teatavad erakorralisest kodukontori päevast.

Eile lund ei sadanud. Politsei oli hoopis tänava teadmata ajaks sulgenud. Ei mingeid selgitusi a'la Iraani mulla külastab moskeed Antwerpenis või muud taolist. Isegi jala ei lastud läbi. Nii ma siis kõmpisin linna äärest mööda väikeseid kõrvaltänavaid tööle. Õhtul uudistes selgus, et toimus PANGARÖÖV! Kaks kutti võtsid sularahapuuduses ette üht tavalist pangakontorit röövida. Kõlab väga möödunud sajandi juhtumina.

Missugused ullikesed tulevad küll sellisele mõttele? Pangakontorid kubisevad turvasüsteemidest, iga väike ööpood on palju lihtsam puistamise siht, kui röövimismeetod seisneb kahes turskes jorsis. Lisaks on suur raha valdavalt binaarses vormis. Selle järgi ei pea üldse pangakontorisse minema. Aga kui pea ei jaga, siis peavad jalad jagama. :) Igastahes ootan ma huviga tegijate paljastamist. Seniks on mul rääkida jutt, kuidas ma keset pangaröövi sattusin.

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.