Wednesday, November 22, 2006

Sügishala ja shokolaad

Nüüd on käes halamise kord - migreen ja külm. Esiteks on külm. Tuli kindad täna kapist välja otsida. Ja ikka on külm. Teiseks on mul migreen ja minu emaduseks sobimatu kupli teooria tundub paika pidavat. Seetõttu on päris tore järgmises kuus aasta vanemaks saada :) Aga mõne vana nõeltega hiinlase otsin ma üles. Igastahes olen ma valmis kõiki alternatiivseid ja vähem alternatiivseid migreenivastaseid vahendeid proovima. Välja arvatud giljotiin.

Siiski saabus laupäeval Antwerpeni sadamasse täiesti ehtne ja see kõige õigem Sinterklaas koos Zwarte Pietidega. Kõik halvad lapsed jäävad 6. detsembri hommikul kingita, aga neid see aasta ei olnud. Head lapsed saavad piiramatult s.o. kuni kõhuvaluni oma kvartali shokolaaditreiali toodangut pruukida ja kingitusi. Peab veel mõtlema, mida teha Eesti laste jõulupeolt saadavate Kalevi kommidega e. kuidas seletada Ukule, et neid komme me ei söö. Paneks kilo Belgia käsitöömeistrite toodangut kõrvale? :P Tegelikult võib lasta vanaemal hoopis Eesti väikeettevõtjate eksporti arendada. Minu arust ravib shokolaad edukalt migreeni.

No comments: