Monday, August 13, 2007

B nagu Belgia bürokraatia

Eile sain ma näitliku õppetunni harjumuse hiigeljõust. Ja inimene võib ka sellega, et igasugune asjaajamine nädalates aega võtab, harjuda.

Nimelt võtsin kätte ja saatsin meili maksusoodustusega koristusteenust pakkuvale firmale, et aegsasti meie uude elamisse koristaja saada. Meili saates arvestasin ma, et kindlasti peab vähemalt kaks inimest mu palvele positiivse kinnituse andma ja üks neist loeb oma meile heal juhul kord nädalas.

Siiski märkasin ma õhtul, et minu postkasti on saabunud firmalt meil. Loogiliselt pidasin seda automaatseks vastuseks a'la oleme teie meili kätte saanud ja vastame paari nädala jooksul. Aga ei midagi sellist - tegemist oli täiesti asjakohase konkreetse vastusega! Oma suureks üllatuseks tundsin ma esimese hooga mitte heameelt, vaid hoopis teatavat häiritust, et päriselu mu ootustega kokku ei langenud. Mu tundemaailm on õnneks paindlik ja korrigeeris ennast ruttu.

Täiesti uskumatu, et täissöönud kapitalismi tingimustes võib leida inimesi, kes vastavad pühapäeva õhtul ärikirjadele. Katoliiklane see kena härra küll ei olnud. Teisalt võis muidugi juhtuda, et sattus just see moment nädalas olema, kui ta oma kirjavahetust revideeris.

2 comments:

Anonymous said...

Hei,
Tahtsin kirja saata, aga meiliaadress, mis sul profiili all on saadab kirja tagasi. Ehk soovitad mingit teist toimivat aadressi?
suitsutoru

Lilly Munster said...

Oi, jah. Parandasin ää. lilly_munster100(ätt)yahoo.co.uk on töötav.