Tuesday, August 28, 2007

BTW ja vananemine

Juba teist korda sel nädalal saan ma tähekombinatsiooniga btw tillika. Esiteks nentis sõbranna messengeris, et, btw, ta on peaaegu Peruus. Ja mina nuputasin, mis see btw e belasting toegevoegde waarde e käibemaks siia puutub. Täna lugesin Mariliisi BTWd ja lõpus mõtlesin, et käibemaksust ju polnudki juttu. Maailmale peaks ikka avarama pilguga vaatama või vähemalt inglisekeelse pilguga.

Ajud hakkavad ka teisest kandist hallitama. Ma olen siiani suutnud oma vanust meeles pidada. Sel nädalal on tulnud oma iga mõnda kohta üles anda-kirjutada. Ning oma jahmatuseks ei ole ma oma mälus enam väga kindel. Õnneks oskan ma arvutada ning suudan meenutada oma sünniaastat ja jooksvat aastanumbrit. Või järsku on see hoopis viimane meeleheitlik alateadlik katse püsida igavesti noorena?

1 comment:

Mari said...

Ehhee, ma oleks ju vabalt võinud 'Muideks' ka pealkirjaks panna, oleks segadus olemata jäänud :)
Btw, siinpool on käibemaksu lühendiks TVA ;)

Sa ilmselt ei sattunud tiinekana kuhugi ingliskeelsesse foorumisse lobisema. Seal elu peaasjalikult lühendites käibki - btw, imho, roflol jne on enimlevinud ja teada, aga mõtle välja mida tähendavad näiteks KISS ja TTYL :)

Oh ja tead kui palju räägivad sõjaväelased lühendites (eriti ameeriklased). Mõnikord on tõesti tunne, et neil on mingi salakeel :))