Tuesday, May 20, 2008

Fotojaht: liikumine


Parem hilja, kui mitte kunagi. Enda vabanduseks võin öelda, et, esiteks, pole mul kodus internetti ja ma pole veel sellega harjunud ning, teiseks, võtsid nädalavahetuse seiklused oma osa, aga neist kirjutan ma varsti pikemalt. Aga nüüd liikumise juurde.

Maakeral pidi olema kaks rajatist, mis paistavad kosmosesse ära. Hiina müür ning Belgia öised valgustatud kiirteed. Kuna ma kosmonaut pole, siis on mul raske öelda, kas siin on tegemist väikerahva eneseupitamisevajadusega või tõega. Aga (kiir)teid on palju ning valgustatud on nad ka. Kui me vahel hilisõhtul puhkuselt saabume, siis paistavad koduteed kaugele ära ning tekitavad mõnusa sooja tunde. Peaaegu kodus!

Pildile sai Antwerpeni ringtee, mis väidetavalt on ühe tihedama veoautoliiklusega sõlm Euroopas. Tihe liiklus tähendab, et liikumist on tipptundidel väga vähe. Kõige ekstreemsem juhtum oli kunagi lumesaju tingimustes, kui terve ring seisis tunnikest 4-5 paigal. Automobilistide ühendus käis pakkus kuuma teed-kohvi ja juhid kahes suunas pidasid lumesõda. Keskäeval toimub siiski tavaliselt aktiivne liikumine ja pildile tuleb lisada hea annus lärmi!

3 comments:

Karuema said...

vahva, parem hilja kui mitte keegi tõepoolest:)

mulonsuvaminareisin said...

Kui pead silmas liiklusseisakut lumesajus, mis millalgi selle aasta talvel aset leidis, siis mina ka mäletan seda. Päris nii palju tunde me paigal küll ei istunud, aga ligi 3 tundi küll. Hea et sai lapse telefonitsi abivalmis naabrite poole mängima orgunnida :-) Palju õnne teile uue kodu puhul!

Lilly Munster said...

Lumesõja pidamine oli aastat 4-5 tagasi, kui Belgiat tabas erakordselt pikk talv, tervelt nädala aega seisis lumi maas. See talv läks nagu valutult mööda või vähemalt pole mul midagi erakorset meeles.