Thursday, May 22, 2008

Kas Belgia või Eesti perekool?

Kuidas teha kahe maa foorumitel vahet? Esiteks on Belgia foorumid väiksema külastatavusega, kommenteerimise sagedusega. Foorumis istumine on üks väheseid aspekte, mis eestlast flaamist eristab. Mulle tundub, et foorumites esineb ka laussõimu mõõdukamalt (ei viitsinud väga palju otsida, aga ei leidnud tegelikult ühtegi tõsist solvangut) isegi, kui anonüümse regisreerimiseta foorumiga tegu.

Teisalt iseloomustab belglasi oluline struktuurne erinevus, mida peegeldab alltoodud statistiline killuke :)

teema: head fritüürid - 47 vastust
teema: õdusad söögikohad piirkonnas - 285 vastust
aga
teema: head algkoolid - 3 vastust (ja nendest üks vastus poolenisti mööda)
teema: head perearstid - 5 vastust (nendest kaks vastust osaliselt mööda).

Tekkis kange tahmine vaadata, mis saab teemaga Minu lemmikõlu. :P

3 comments:

Mrs said...

Tekkis huvi, et millised foorumid sa vaatluse alla võtsid? Ma olen ka täheldanud, et kohalikud pole nii popid kui Eesti omad... aga Eesti omadest jälle teatud küsimustele vastust ei leia :/

Lilly Munster said...

Zappybaby.be peaks üks staazikamaid olema, igastahes nii kaua, kui ma Belgias elan, on zappybaby olemas olnud. 9maand.be on veel üks. Aga ma arvan, et õhtu "kafees" Verloren Zoon on informatiivsem :D

Mrs said...

No mul täpselt samad foorumid üle vaadatud... ja naabrinaiselt saab igatahes informatiivsemat teavet :D

Ainuke, mis tõesti näib töötavat, on kuulutuste osakond...