Sunday, May 25, 2008

Fotojaht: puud ja põõsad


Seekord plagieerisin karuema :) Meil on ka üks kodupuu, mis sümboliseerib mulle täielikku surematust. Tegemist on draakoni- või tõlvpuuga (ma kunagi ei suuda meeles pidada, mis neil vahet on), mis sai Nici kaaslaseks tema esimeses tudengistuudios üle 15 aasta tagasi. Ta on üle elanud kõigi tapmiskatsete skaala kogu laiuses. Ikka elab. On vähemalt korra olnud lihtsalt ront mullas, aga ajas jälle tupsud välja. Eks vaesel kodupuul ole paremaid aegu ka. Täna hommikul seisis ta mõnuledes väljas ning nautis öiseid vihmapiisku.

4 comments:

enetimm said...

Milline tore lahendus! Mina hoidsin aga nina taeva poole ja imetlesin suuri puid-põõsaid...

Reede said...

Kujutan ette, et see puu on teie perele eriti armsaks saanud :) Ta peab teist ikka väga hoolima, kui rõõmsalt edasi elab.

Karuema said...

hi hi, mu soome kodus on ka see puu kodupuuks:)pidi peret kaitsma paha eest, teadjad räägivad ja kirjutavad...

Ti:a said...

no siis olen mina ka kaitstud. alles ühes märjas pildid pesin oma kaitsjat puhtaks :)
ma ei teadnudki ,et mul selline bodyguard potis kasvab!