Sunday, October 08, 2006

Valimiste päev

Täna sai, vabandust pidi, järgnevaks 6 aastaks omale vallavalitseja ja provintsivalitsuse valima :) Tähtis päev.

Kõige naljakam oli eilne õhtusöögilaud, kus mu mees tõsimeeli küsis, kas ta võib roheliste poolt hääletada. Tundub, et ma olen ta hästi välja koolitanud, muaahhh. Mispeale tekkis üleüldine võistuvaidlemine, kes on rohkem roheline st rohelisem kui muru. Praktiseeriva rohelise tiitliga polnud probleeme. Minu pesupähklite jm ökokodukeemia kasutamine ning kohati maniakaalne prügisorteerimine on tuntud "hullused". Raskusi tekkis ideelise rohelise määramisega. Nic on üldühiskonnakorralduses mõnevõrra sotsialistlikuma ja reglementeeritud loodussäästliku poole eelistaja. Kuigi ma suutsin ikka piisavalt palju turutõrgete jms tolmu üles keerutada. Libekeelse majandusteadlase asi.

Aga rohelised said valitud. Jääb ainult loota, et nad valimiskünnise ületavad.

4 comments:

Anonymous said...

tere, ega sa maaema messil käinud? :) saadad äkki emaili.

Lilly Munster said...

Ehhee, ma olen seal kunagi täitsa käinud :D Aga sellest on ikka vähemalt neli aastat möödas. Viimastel aastatel lihtsalt ei ole messi ajal Maarjamaale sattunud.
lilly_munster100 @ yahoo.co.uk

Eppppp said...

Mis on pesupähklid?

Lilly Munster said...

Täielise nimega India pesupähklid - õigemini nende koortega pestakse. Täitsa vahutab jne nagu seep kunagi :) Eestikeeles on näituseks www.looduspere.ee lehel nendest juttu.