Saturday, March 17, 2007

Kuidas flaamlane Tallinnat näeb

De Morgeni nädalavahetuse väljaande vahel on alati ka klantsiv ajakiri, kus muuhulgas turisminurk olemas. Laupäevases lehes on seal turismisihina juttu Tallinnast!

Artikkel algab suure ülelehe pildiga... mis te arvate, millest? Vana Toomast? Ei, Nevski katedraalist. Teksti sees on küll pärast mainitud, et samast lähedalt leiab juhtumisi ka ehk lausa hinnalisema Toomkiriku.

Aga tegelikult on tõesti vanalinnas ringi liikudes raske välismaalast veenda, et eestlased vene keelt emakeelena ei räägi. Suveniiripoodidest leiab matrjoshkasid, igasuguseid NSVL temaatikaga särke jms., vene restorane on õige mitu, viin on odav ja voolab ojadena. Artiklis on muidugi Troika ära märgitud, kui parim vene restoran. Ma küll toonitaks, et lihtrahva restoran, parim pigem siiski jälle Nevski nime kandev restoran. Aga kellele matrjoshkad, kellele Pushkin :)

Kahes kohas olen ma aga autoriga täiesti nõus. Esiteks on tõesti Tallinn toredam väljaspool suvist kõrghooaega, lumesajus linn on keskeurooplasele märksa eksootilisem. Kui saaks ainult lund tellimise peale. Teiseks näeb Vanalinn kohati liiga klanitud välja, et autentset muljet jätta võrreldes näiteks läbini vuffel Bruggega. Aga aeg ja õhusaaste teevad oma tööd vääramatult.

1 comment:

Martin said...

tere, mulle meeldib vahete-vahel lugeda teie blogi kohta.On tore saada teada Belgiast, sest tahan pärast keskkooli tulla aastaks yhe programmi käigus Belgiasse elama....ja oleks soov vähe selle maa kohta teada saada. See ju loomulik )P:: KARTUS KA ALATI.....minu msn adress on...martin.aaspalu.001@hotmail.com...
kui olete abivalmis ja nõus mulle se-
llest maast rääkima palun lisage mind oma listi.....RÕÕMSA TAASKOHTUMISENI