Kunagi oli piimatoodete (kui ma õigesti mäletan, siis Kruuda piimakombinaadil) kaubamärk Eliit. Eliitpiim, eliitkoor jne. Tõeliselt jõle jupikapitalismi marketingigeeniuste leiutis. Toit eliidile või eliidi hulka pürgivatele wannabedele. Tegelikult mingit tajutavat kvaliteedivahet ei olnud, ainult kvantiteedi st hinnavahe oli. Aga turgu st eliiti ja wannabesid polnud vist piisavalt ning selle kaubamärgikese eluiga oli suhteliselt lühike.
Lisaks pidi eliidiga alati ettevaatlik olema. Kuna tooted olid "tavalisest" kaubast kallimad ja Eesti tarbija siiski hinnatundlik(, kuigi ma kardan, et nii homogeense toodangu juures nagu pakk piima või koort mängib hind alati suurt rolli), siis kippus realiseerimistähtaeg juba poes möödas olema. Eliit haises juba enne konsumeerimist.
Eliitsusele panustav väike ühiskond ei vea välja, eliit hakkab püünele tõstes ruttu haisema. Eliit läheb halvaks, rahvas kaob, hääbub. Pole ju raske aru saada?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment