Wednesday, June 27, 2007

Koogiarmastaja avastus

Lisaks poliitilisele meelsusele olen ma ka oma magusaarmastuses väga prantslaslik. Mul tekib tavaliselt kella 4-5 paiku möödapääsmatu isu midagi magusat põske panna. Ei pea palju olema, aga kindlasti midagi head.

Nic lahendas minu hea koogi tahtmise kunagi lihtsalt - tuli ringi käia ning otsida kohvik, mis kubises pensionäridest. Vanad inimesed olid nn kvaliteedimärk. Rinnaga toites on minu kellaviie magusa hädavajadus veelgi urgentsemaks muutunud. Ja ma avastasin veel ühe maitsegarantii, nimelt väikelaste emmed. Jaanitulel sattus mu kätte Brüsseli beebikooli retseptikogu vol 2. Täiesti juhuslikult ja tänud tundmatule lahkele jagajale. Vähemalt katsetatud kaks kooki on vägagi maitsvad.

Vol 2 viitab nagu asjaolule, et tegemist on perioodilise väljaandega. Tahaks kohe püsitellijaks saada...

3 comments:

Mrs said...

Ma sain sama teose omanikuks :)
Küsiks, et millised need kaks katsetatut olid? Siis teaks ka järele proovida... mul on koogiisu alati suur olnud :D

Lilly Munster said...

Ihhii, ma võtan kohe algusest lõpuni. Kaks esimest on proovitud :) Vahelduseks peaks vist kuskilt keskpaigast porgandipirukaid tegema.

Mrs said...

Mmm, jaa, no brownie on ju alati hea :D