Friday, June 01, 2007

Toidusõltuvus

Enamus meist kannatab mõnest toidust sõltuvuse all - kes ei suuda jätta ostmata varakevadisi vesiseid Hispaania maasikaid, kes ära öelda ema tehtud seapraest või juustust. Möönan, et oma olemuselt on toidusõltuvus sarnane alkoholi- ja narkosõltuvusele.

Siiski on toidusõltuvusel oluline erinevus. Nimelt on võimalik sõltuvusest üledoseerimise teel vabaneda. Head pagarisoojad sarvesaiad on alati üks mu nõrkustest olnud. Eriti mustikamoosiga mõjuvad nad mulle kui sireenide laul. Aga peale poolteist kuud pea igapäevast sarvesaiakeste manustamist tabas mind täna hommikul tunne, et teeks parem ise pestoga speltasepikut või kliikukleid.

Tõenäoliselt on isegi alkoholi- ja narkosõltuvusest võimalik nii vabaneda. Kahjuks tekib ainult selle kontrollimisega raskusi.

2 comments:

Anneli said...

Ja mida soovitaksid shokolaadisõltlasele? Ka pideva shokolaadimanustamise tagajärjel ühel päeval ei taha teist nähagi...kuni järgmise poeskäiguni... Vaene mees ju ka ei jõua terve elu poes käia :)

Lilly Munster said...

Ehhee, ma sain kunagi vist shokolaadisõltuvusest ka üledoseerimisega lahti. Igastahes on mul tänaseni meeles, kuidas ma peale poolt kilo Mesikäpa komme oksendasin... Nagu hoolik kunagi :) Kuigi mõnest käsitsitehtud eksemplarist ei suuda ma tänaseni ära öelda.