Tuesday, February 20, 2007

Läänerindel muutusteta

See nädal pidin Catherine juures käima nägu näitamas. Oli mul teine täitsa olemas :) Muidu ponks rase ja kodukõlbulik sünnitaja. Vererõhk 14/7 juures, kodus on küll alati veel madalam olnud, aga püsin normis. Eks ma vaatan, mis tohter järgmine nädal mu vere kohta kostab. Catheriniga mõtlesime proovida vähe rauarikast dieeti. Tuleb spirulina kapist välja kookida, peedi-juustusalat läheks ka täitsa.

Ma olen tänini vaikselt mõelnud oma rasedus-sünnitushirmude peale. Tundub, et vähemalt üks hirm on seotud haiglaga, märksa rahulikum on elu kodukõlbulikuna. Hahhaaa, ja vererõhk langeb!

PS Päris naljakas on nüüd ajalehest valimisjuttu lugeda. Tahaks Vallatutes kurvides Panso tegelaskuju moodi küsida: "Kuhu nad kõik nii väga tormavad?"

No comments: