Tuesday, February 27, 2007

Vererõhk rõhub

Ikka kisub vererõhk arsti juures kõgeks. Godverdikke! Muidu tibens-tobens, veri pulli oma. Tegelikult on raud madal, aga mis sa 34. nädala rasedast ikka tahad. Ma veel mõtlen ja teades oma pikka põhjamaist meelt, siis tõenäoliselt kuni sünnituseni, kas ma selle rauapreparaadi välja ostan. Parem teen kodus peedimahla. Ja lisaks hakkan kohe tuvastama, kuidas aroonia hollandikeeli kõlab.

Aga rõõmsama poole pealt saan ma varsti omale diiselmootoriga õmblusmasina, mis peidab ennast Aigo nime taha. Ja Nic teatas pühapäeval TopGeari vaadates, et ma meenutan oma olemuselt ja väljendusmaneerilit Kristin Scott Thomast. Ma ei tea, võib olla tõesti, ise ennast kõrvalt eriti ei näe. Igastahes autode osas me maitsed kattuvad. Elukoha osas ka, Pariis on iga kell etem kui London.

No comments: