Thursday, July 12, 2007

Kolmekuune

Oma sünnipäevakingiks sain vanaema ja vanaisa. Tegelikult tulid nad küll külla ka vennale.

Ma jutustan palju ja emps-paps kardavad, et minust saab samasugune lobamokk kui vennast. Vanaema-vanaisa keerasin ma ümber sõrme oma naeratusega. Emps arvab, et tal on lapseks vabadussammas, kuna süües kipub mu pilk kaugustesse ekslema ja rusikas käsi "heil, hitler!" asendisse minema. Emps tahtis sinna vahvlijäätisetoru panna.

Ma ei saa aru, milleks lutti veel vaja on, kui emmel on tissid. Tegelikult on emps juba väga osav laps tissi otsas toimetaja, isegi õllepudeleid avab.

Vabadussammas kahjuks ei meenu mulle, kui ma keeramist proovin. Siis jääb tobe vasak käsi alati ette. Kõige toredam on, kui mamps mind kätest istuma tõmbab ja siis veel püsti.

No comments: