Monday, November 05, 2007

Kohting elektrikuga

Tänast hommikut võib pidada esimeseks Waaslandi murraku tunniks. Nimelt sai elektrik Geertiga tubli kolm tundi majas veedetud sh magamistubades. Viimase tunni ajal hakkas keelepilt kergelt selginema. Kui ma veel mõned korrad kohalikul turul ja juurikaangaaris käin, hakkan asjast pingutuseta aru saama.

Vaatamata intiimsele õhkkonnale st magamistoas viibimisele mõtlesin ma pigem Belgia varimajanduse osakaalule. Ma olen mingeid arve GDPst 10 ja 15 protsendi vahel lugenud, aga millegi pärast olin ma täna palju pessimistlikum. Geertil vaja ju motokodu ülal pidada, sest Türki lennata on mõttetu, kui piisab Brüsselist, et keset türklasi olla. Parem juba oma ratastel majaga Prantsusmaale sõita. Ei saa öelda, et Geerti jutus pointi pole.

No comments: