Tuesday, February 12, 2008

Tehnikapededest naistest puupõrandateni

Killuke 1. Viimase aja tegevused on mind viinud statistiliselt täiesti mitterepresentatiivselt valimilt tehtud järelduseni. Nimelt nohikute naised on tehnikapeded. Esiteks keedab kolleg kohviruumis vett, aga valades niriseb seda kannust vähevõitu. Lahenduseks oli kaaneava lahti keeramine, mille peale ma sain komentaari osaliseks, et naised märkavad ikka selliseid asju. Teiseks ei saanud mu copromootor tindikasetti printerisse. Kolmandaks ei leidnud mu promootor aadressiraamatut mobiilist üles ja oli juba naisele helistamas, kui ma appi sattusin. Neljandaks ei suutnud mu kodune itimees VHR programmeerimist ära õppida ning kui ma ei viitsinud kruttida, jäid asjad lindistamata. (Ta viskas maki lihtsalt välja ja ostis ühenupuvajutusega lindistava HD-recorderi asemele.) Seega nohikute naised saavad igapäeva tehnikalahendustega paremini hakkama.

Killuke 2. And something completely different: kui palju unistada, unistused täituvad. Ma unistasin ammusest ajast laudpõrandast. Aga kartsin hinda ja me majaehituse büdzeti totaalset lõhkemist. Nüüd selgus, et ehituse tehnilise poole pealt ei ole alguses laminaadi mahapanek mõistlik, põrand jääb plaadist osaga võrreldes ebatasane. Seega saab maha puu! Lameekraanteleka asemel tuleb esimesel aastal meelelahutuseks puupõrandal muru- ja, kmmm..., muid mänge mängida. :)

2 comments:

Anonymous said...

esimesele killukesele - Tallinnas on ju puha selline kool nagu TTÜ olemas, kus liigub üllatavalt palju naisi ja mingit allahindlust sealt küll ei saa ... aga ikka need mehed ei tunnista, et nad ei tea ;)... alati vingerdavad välja...

teise killukese kohta küsiks?... et mis mõttes jääb ebatasane?

Lilly Munster said...

Ehhee, ma olen isegi Koply Beachil hariduse saanud ;) Mu oma mees tunnistab täiesti, et kui on vaja arvutisse uut kõvaketast kruttida või autol õli vahetada, siis mina olen pädevam.

Põrand jääb ebatasane võrreldes plaaditud koridoriga, kui hilisema puupõranda arvestusega jätta aluspõrand madalam. Lauad on lihtsalt paksemad, kui laminaat. Tuleb selline tobe aste koridorist tuppa või vannitoast magamistubadesse minnes. Muidugi võib teha siis esialgu kõrgema aluspõranda, aga laudpõrandat pannes tuleb hakkata seda õgvendama...