Tuesday, February 02, 2010

E-country


Eile õhtul tuli mul meelde oma kunagise ülemuse sõnavõtud ühes Genfis asuvas rahvusvahelises organisatsioonis, mis algasid vahel fraasiga "Estonia supports the position of other e-countries...". Eesti esindaja istus tollal kenasti lähestikku Egiptuse ja Equadoriga, mis lõi ka parajalt tumeda tausta blondidele põhjamaiste tüüpidele. Kõige otsesemas mõttes öelduna.

Eesti on kindlasit tähelepanuväärne e-maa oma üle 90%-lise internet penetration rate'iga. Aga Fay ja Stannu 60-aastasel lapsehoidjal on FB-s 49 sõpra, minul 15. Ma pole küll suurt aktiivsust oma listi täiendamisel üles näidanud, aga ikkagi...

2 comments:

lagrits said...

Eestlased on ju orkuti- ning rate-usku. Tõsi, paljud on hakanud sealt FB üle kolima ning mõni jaksab kõikjal nähtaval olla

Lilly Munster said...

Ratega on ammu see häda, et mu arust vôib minu vanuses juba puhtalt seal konto omamise eest saada pedofiiliasüüdistuse vôi idioodipaberid :D Ja orkut on must kuidagi mööda kôndinud, mul on seal veel vähem sôpru sh eestimaiseid kui FBs.