Wednesday, January 30, 2008

Test: Kas su abikaasa märkab sind?

Alustuseks pean ma nentima, et mu hajameelsus hakkab ületama igasuguseid piire. Ma oleksin eile äärepealt unustanud, et mul kohting juuksuriga. God bless the outlook. Tibistumise testis skoorin ma lausa negatiivselt.

Ja kuna ma ise enam peaaegu ei teadnud midagi oma olulisest punktist päevaplaanis, siis Nicil polnud aimugi. Nii ma jõudsingi koju värskenduskuuri läbiteinud peaga. Ei midagi erilist, roosaks ei värvinud, ikka vana hea bob. Nic astus tuppa: "Ooooo!! Moiiiii! Sexy!". Natukese aja pärast nentis, et ma talle ei kõssanudki juuksurist. Kas see oli test, kas ta ikka märkab? :) Testi läbis ta igastahes eeskujulikult, 10 10-st.

Kuigi polnud nii mõeldud, sobib see idee ju suurepäraselt testiks, kas abikaas veel peale n aastat oma naist märkab või on kaasa lihtsalt mööblitükiga võrdsustatud. Seega, kel testihimu, juuksurisse! Sic! testitulemuste usaldusväärsuse huvides ei tohi muutus olla, kmm..., dramaatiline. Ehk pead roheliseks ei maksa värvida, kui te juhtumisi daltonistiga koos ei ela.

2 comments:

Anonymous said...

mina ise kukun sellises testis pidevalt läbi :).... Siis kui käib juuksuris, siis ei märka midagi ja kui märkan, siis tuleb välja, et mitu päeva tagasi käis :)))
aga samas ma mäletan seda väga täpselt kui ta tahab kolmandat päeva sama särgiga välja minna ;)
.... aga mitu aastat on n?

Lilly Munster said...

Ehhee, ma märkan küll, kuigi küsimus millimeetrites. Lihtsalt 10 ja 1 millimeetril on oluline vahe.

n jääb ikka sinna 0 ja, ütleme, 65 vahele ;) Vastavalt vajadusele.