Tuesday, January 22, 2008

Uudiste ürgosa - liiklusõnnetused

Ma ei satu just sageli kella seitsmeseid uudiseid vaatama. Tavaliselt on see nö pere kvaliteetaeg :). Aga eile juhtus, et tibi jäi tukastama ning vend vaatas ootades-aatades raamatut, mis andis mulle võimaluse uudistesaateid vaadata.

Uudised tõid pinnale ühe belglaste ärritava harjumuse. Nimelt iga, absoluutselt iga, uudistesaade sisaldab reportaazi "kauni" pildimaterjaliga mõnest raskemat sorti liiklusõnnetusest. Eile mul lausa eriti jopastas, sest klõpsutades järgmisele uudistesaatele tabas mind hiljemalt ülejärgmise uudisega jälle liiklusõnnetus.

Miks peab inimene küll iga õhtu mingit järjekordset zippoks keeratud autot kaema? Sest, vaatamata igipüsivale kohale uudistes, ei juhtu iga päev liikluses tähelepanuväärseid õnnetusi. Õnneks muidugi. Ma saan aru, et uudis on Antwerpeni ringil põlema läinud elusaid kanu vedav reka või mõni ahelkokkupõrge, aga kiirust ületav nolk, kes juhtumisi sõtis tellistest müürile augu sisse, või kiirteel oma võimeid ülehinnanud mersuomanik? Lollus suures plaanis. Ainult uudsuse moment jääb mulle vähe tabamatuks. See kõik on heaks ettekäändeks ennast Uku kõrvale suurt loomaraamatut vaatama sättida.

No comments: